עמוד הבית > כללי > אימוני מבוגרים בטאקוונדו

אימוני מבוגרים בטאקוונדו אנו עובדים על חיזוק שרירים כללי, סיבולת לב ריאה , קואורדינציה, כושר גופני למרכיביו מהירות , כוח, תגובה, גמישות , זריזות , סיבולת , הגנה עצמית, בטחון עצמי ועוד.
החל מגיל 30 אנשים מאבדים אחוז מסת שריר בשנה, וכתוצאה מכך ירידה בכוח, בכושר הגופני ומתחילה השמנת יתר.
אימון הגופני ואימוני טאקוונדו מחזקים את שריר הלב וזרימת הדם ,מחזקים את השרירים, מעלים את הדימוי והביטחון העצמי ובו בזמן חלה ירידה במשקל, השרירים מתחזקים ומתחילים לפתח מודעות לתזונה נכונה ולמניעת השמנה ומחלות,

 

אימוני מבוגרים בטאקוונדו

לכן, ניתן להתחיל להתאמן בכל גיל ורצוי ומומלץ מאד בגלאים המבוגרים.
כמו כן אימוני הטאקוונדו מפחיתים מהלחץ היום יומי שאנחנו עוברים ובכך מסייעים לבריאות ולשלוות הנפש של המתאמן.

באימוני הטאקוונדו למבוגרים מתאמנים התלמידים על בעיטות, התקפות ידיים ורגלים, פומסה, טכניקות הגנה עצמית, אימונים קרביים ועוד, כאשר ניתנת אפשרות גם לתלמידים המבוגרים להשתתף בתחרויות טאקוונדו לויטרניים וליהנות מהחוויה בדיוק כמו הצעירים.

אז בואו לנסות!