עמוד הבית > כללי > אימון נוער בטאקונדו

אימון נוער בטאקונדו
בגילאי 12-18 אנו שמים דגש רחב מכיוון שבגילאים אלו מתרחשים בגוף תהליכים פיזיולוגיים שמצריכים חשיבות מרובה על עבודת כוח וגמישות של הגוף בגלל הצמיחה המרובה.

ישנו דגש של הבנייה האישית, שאיפה למצוינות, חינוך לבריאות, עמידה באתגרים והמטרה העיקרית להגיע להגשים ולכבוש מטרות.

התזונה בגיל ההתבגרות מאד חשובה, חשובה להתפתחות והבניה הגופנית של הספורטאים וחשובה מאד כדי לשמור על הקטגוריה הנכונה של הספורטאי בתחרויות.
בגיל ההתבגרות כשכל דבר קורץ לבני הנוער, הלחץ החברתי ולקיחת סיכונים מיותרים כמאפיין את גיל ההתבגרות, המועדון הופך לבית בעבור התלמידים, התלמידים מקבלים הכוונה נכונה, תמיכה וחיזוקים,
הרבה מהתלמידים מבלים שעות רבות באימונים ובכך " מתרחקים מסכנות " ולומדים להפעיל שיקול דעת טוב יותר בכל דבר.

אימון נוער בטאקונדו

במסגרת האימונים מתאמנים התלמידים על עבודת כוח, גמישות, מהירות, זריזות וסבולת, אימוני רגליים, ידיים, קרבות תחרותיים, תרגילי הגנה עצמית ועוד, התלמידים משתתפים באירועי המועדון, תחרויות מחנות אימונים, ליגות, מסיבות ועוד.