עמוד הבית > כללי > אימון ילדים בטאקוונדו

מומלץ להתחיל בגיל 3 בגיל זה עובדים עם התלמידים על ריכוז, משמעת, איפוק, סובלנות, קואורדינציה, שווי משקל, מהירות, זריזות, תגובה רפלקסיבית, כוח כללי, גמישות, כושר גופני, יציבה, תיאום עצבי שרירי, חינוך לספורט, תזונה, חיזוק חגורת כתפיים, כאשר הכל נעשה בצורה של כיף והנאה ובצורה של משחקים.

בגילאי הילדות המאוחרים יותר האימונים על כל המרכיבים טכניים, לימוד של טכניקות מורכבות יותר, דגש חזק יותר על פיתוח כוח, גמישות וכלל מרכיבי הכושר.
בשלב זה מתחילים להשתתף בתחרויות מקומיות, ארציות ותלמידים מתקדמים יותר משתתפים בתחרויות בין לאומיות ובוא בזמן לומדים את חשיבות המשפט "לנצח ביושר ולהפסיד בכבוד".

בזמן האימונים, המאמנים והמדריכים מלמדים את התלמידים את חשיבות התזונה הנכונה ואורח חיים בריא.
בהמשך האימונים אנו מחנכים את התלמידים, לכבוד, אהבת הזולת, יושר והגינות, שאיפה למצויינות,

במסגרת האימונים אנו שמים דגש על נושא : "ספורט ללא אלימות" , בניית בטחון עצמי וריסון היצר ההרסני ותיעול למקומות טובים יותר.

במשך השנה נבחנים התלמידים על התרגילים שלמדו ועוברים מבחני חגורה.

והכל בכיף והנאה גדולים במיוחד.....!!!

אימון ילדים בטאקוונדו  (1)

אימון ילדים בטאקוונדו

אימון ילדים בטאקוונדו  (0)